1. awaria SENT

    Awaria systemu SENT-co zrobić?

    Awaria systemu SENT-co zrobić? Jak wygląda procedura awaryjna? Gdzie wysłać dokument zastępujący zgłoszenie? Czy można wykonywać przewóz?

  2. SENT czynny żal

    SENT czynny żal

    SENT czynny żal. Czy możliwe jest złożenie czynnego żalu? Co może zrobić firma, która sama odkryje błąd i chce go naprawić lub wyjaśnić?

  3. Dobra reputacja zarządzającego

    Dobra reputacja zarządzającego transportem

    Dobra reputacja zarządzającego transportem – jej utrata wiąże się ze stwierdzeniem jego niezdolności do kierowania operacjami transportowymi. Konsekwencję tego stanowi „utrata Certyfikatu Komeptencji Zawodowych”, który należy zwrócić terminie nie dłuższym niż 7 dni.

  4. Szkolenia SENT

    Szkolenia SENT-Praktyczne

    Szkolenia SENT-praktyczne. Dla przewoźników krajowych i zagranicznych, nadawców i odbiorców towarów. Stacjonarnie oraz on-line.

  5. Wygrana sprawa SENT

    Wygrana sprawa SENT

    Wygrana sprawa SENT. Pomoc Kancelarii uchroniła przewoźnika przed zapłatą kary z ustawy SENT. Sprawa zakończyła się odstąpieniem od nałożenia kary.

  6. SENT-monitorowanie przewozu

    SENT-monitorowanie przewozu

    SENT-monitorowanie przewozu. Jak wynika ze statystyk kary nakładane są przede wszystkim na przewoźników. Zdarza się, że UCSy odstępują.