
Beton objęty monitorowaniem SENT
Beton objęty monitorowaniem SENT. Obowiązek zgłoszenia, potwierdzenia odbioru i kary. Szkolenia oraz dokumentacja SENT
Beton objęty monitorowaniem SENT. Obowiązek zgłoszenia, potwierdzenia odbioru i kary. Szkolenia oraz dokumentacja SENT
SENT obowiązki przewoźnika. Na co powinien zwrócić uwagę przewoźnik? Kiedy przewoźnik powinien odmówić przewozu? Jakie kary za SENT
Firmy z Ukrainy karane za brak zezwoleń na przewozy. Czy jest to zgodne z umową pomiędzy UE a Ukrainą?
Wniosek o odstąpienie od nałożenia kary za SENT. Jak go przygotować i kiedy złożyć? Jakie podać uzasadnienie i argumenty?
Jak przebiega kontrola ITD w Firmie? Co jest kontrolowane? Jak się do niej przygotować? Jakie są konsekwencje stwierdzonych w trakcie kontroli naruszeń? To najczęstsze pytania jakie mają firmy, które otrzymały z ITD zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia kontroli w firmie.
Kary za SENT są bardzo wysokie i mogą być nakładane za każdy przejazd wykonany z naruszeniem obowiązków monitorowania.
Ostrzeżenie o cofnięciu wypisów z licencji oraz zawieszeniu wydawania dodatkowych przesłane przez GITD, Co oznacza? Z jakim wiąże się konsekwencjami? Jak długo trwa?
Koszt uzyskania licencji międzynarodowej to koszt ok. 5 800 zł.
Koszt uzyskania licencji krajowej to koszt ok. 1 400 zł. Do tego mogą dojść pewen dodatkowe opłaty
Awaria systemu SENT-co zrobić? Jak wygląda procedura awaryjna? Gdzie wysłać dokument zastępujący zgłoszenie? Czy można wykonywać przewóz?
Kiedy może nastąpić cofnięcie licencji transportowej? Jak przebieg postępowanie dotyczące cofnięcia licencji transportowej? Po jakim czasie można uzyskać licencję?
SENT czynny żal. Czy możliwe jest złożenie czynnego żalu? Co może zrobić firma, która sama odkryje błąd i chce go naprawić lub wyjaśnić?
Dobra reputacja przewoźnika uratowana po złożonym przez Kancelarię odwołaniu. Odwołanie i plan naprawczy okazały się skuteczne.