Przesyłanie dokumentów

Szanowni Państwo,

w celu usprawnienia pracy bardzo prosimy o przesyłanie dokumentów mailem w następującej formie:

  • skany dokumentów w formacie PDF
  • inne dokumenty w formie elektronicznej w postaci plików w formacie (.odt, .doc).

W przypadku skanów dokumentów wielostronicowych bardzo prosimy o nie przysyłanie pojedynczych stron dokumentów, ale skanu całego dokumentu w jednym pliku PDF. W szczególności prosimy nie przesyłać pojedynczych zdjęć jpg.

W celu przygotowania dokumentów do wysłania prosimy o:
  • zeskanowanie dokumentów i zapisanie ich w formacie PDF
  • po zeskanowaniu dokumentów opisanie ich w następujący sposób:
    • data_nazwa pliku
    • przykład:
    • 2020.09.04_odmowa uwzględnienia reklamacji
    • Data w formacie ośmiocyfrowym (2020.09.04) a nie sześciocyfrowym (2020.9.4)

2020.09.04PRAWIDŁOWO             2020.9.4 – NIEPRAWIDŁOWO

Jako datę proszę wskazać datę sporządzenia pisma przez stronę lub organ.

Taki format opisu plików powoduje, że po ich pobraniu układają się one w kolejności chronologicznej (według daty) tworząc w ten sposób akta elektroniczne, jak poniżej:

Pojedyncze pliki PDF można połączyć przy użyciu jednego z wielu darmowych programów, np. PDF24 lub PDF Combiner. Jednak przed zainstalowanie programu proszę sprawdzić jego pochodzenie i nie instalować w przypadku jakichkolwiek wątpliwości.

Jeżeli dysponujecie Państwo dokumentami w postaci pojedynczych stron w formacie .jpg, .png prosimy o ich konwersję (zmianę) do formatu PDF i połączenie w jeden dokument z zachowaniem kolejności stron. Można to wykonać  przy użyciu darmowych programów do konwersji jpg do pdf. Przed dokonaniem tej czynności proszę sprawdzić pochodzenie programu.

SKANOWANIE DOKUMENTÓW

Jeżeli w danej chwili nie dysponujecie Państwo skanerem proponujemy pobranie na telefon jednej z wielu darmowych aplikacji do skanowania. Pozwoli ona wykonać skan nawet kilkudziesięciu stron i zapisać je w formie PDF. W takiej sytuacji możliwe będzie wykonanie skanu telefonem. Po skanowaniu proszę zaznaczyć zapis w formacie PDF

Aplikacją która sprawdza się jest np. darmowa aplikacja Microsoft Office Lens

Prosimy o przesłanie wszystkich dokumentów dotyczących sprawy jednym mailem.

Przesłanie dokumentów w przedstawiony sposób znacząco usprawni pracę z dokumentami zarówno Państwu jaki i Kancelarii.

Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy prawnej, zapraszam do kontaktu.

Posiadam wieloletnie doświadczenie w stałej obsłudze prawnej i podatkowej przedsiębiorców branży transportowej i logistycznej. Reprezentuję Klientów w postępowaniach sądowych, administracyjnych i podatkowych.

Podobał Ci się ten artykuł?

Jeśli tak, to zapisz się na subskrypcję. Powiadomię Cię o nowych artykułach.

Dziękujemy za zapisanie się do naszego Newslettera!

Proszę uzupełnić wszystkie pola.

Włącz się do dyskusji